Корабельный
портал korabley.net

Купити басейн

Новые сообщения Участники Правила форума Поиск RSS
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум моряков » Кают-компания » Курилка » Купити басейн
Купити басейн
PeterДата: Воскресенье, 30.04.2023, 18:30 | Сообщение # 1
Статус: Offline
Привіт! Я задумався про купівлю басейну для свого будинку. Як вибрати найкращий басейн для свого двору? Я не знаю, з чого почати і на що звернути увагу, тому що я новачок конкретний і взагалі не розуміюсь в цьому.

MonikLosДата: Воскресенье, 30.04.2023, 18:31 | Сообщение # 2
Привіт! Якщо ти задумався про купівлю басейну, перш за все треба вирішити, який тип басейну відповідає твоїм потребам: каркасний, надувний або монолітний. Якщо в тебе є діти, то можливо краще зупинитися на басейні з м'якими бортиками. Якщо ж ти більше любиш спорт і плавання, то найкращим варіантом буде каркасний басейн.

PeterДата: Воскресенье, 30.04.2023, 18:32 | Сообщение # 3
Дякую за пораду! Я зверну увагу на каркасні басейни. Але як обрати правильний розмір? Я думаю що мені потрібно щось таке велике, маленький басейн.

karasikДата: Воскресенье, 30.04.2023, 18:32 | Сообщение # 4
Цитата Peter ()
Привіт! Я задумався про купівлю басейну для свого будинку. Як вибрати найкращий басейн для свого двору? Я не знаю, з чого почати і на що звернути увагу, тому що я новачок конкретний і взагалі не розуміюсь в цьому.

Доброго дня! Я б радив звернути увагу на каталог каркасних басейнів https://aquapolis.ua/ua/pools/tip_bassejna/karkasnye.html тут є великий вибір басейнів різних розмірів, форм і глибин. Наприклад, модель "Frame Pool Ultra Silver" має розмір 549х132 см і може вмістити до 26 тисяч літрів води. Це ідеальний варіант для невеликої родини, яка хоче насолоджуватися плаванням вдома.